Läges rapport från varma Kläppen

Efter ha fått påtryckningar från våra läsare så väljer vi nu att uppdatera med bilder. Vi vill tacka alla från Malforsgården som besöker sidan, tack Challe, du gör sida levande. Vi vill även tacka David och Catz för att ni väljer att besöka sidan och vi uppskattar alla kommentarer.
Mot stugväggen är det 22 grader så man har lite svårt att tänka sig att snön kommer vara kvar. Nu sitter Ewe i soffan och säger, det är sjukt varmt ute.
Idag har jag fått hjälp med marktjänsten eftersom Janne har ont, men enligt han själv så vill han hjälpa mig. Ja ja, vi vet hur det är med det.


























Jag vill avsluta detta bilduppladdning med att säga, lycka till med datorn Therese.


Titta gärna på våra länkar, gör reklam för en av ungdomarnas blogg. Babyhall


Kommentarer
Postat av: Challe

Åhhh Vad gulliga ni är!!!(En tår glänser i ögat.........Hrrmfeh det var nog bara lite pollen i ögat;-) )

Sitter här och var bara tvungen att rusa in och se hur ni har det i fjällen! Hoppas sista skiddagen bli fantastisk!!!!!

Här i "Stan" Är det kanon väder och fåglarna kvittrar. Helt sjukt skönt!

Ha det gött!!!



Just det...när får man se bilder på Janne när han åker skidor...tycker mest jag ser bilder på när han sitter:-) Kan han verkligen åka skidor!!!!!?????=??

2009-04-04 @ 09:59:54
Postat av: Jenny

Kolla in stringbrallorna på min blogg!



Kommentera vad du tycker!



P.S Älskar din blogg, den e så snygg! =D

2009-04-04 @ 10:03:26
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0