Lunch på Tranan

Vilken värme det är här, tittade just på termometerns och det stod 25 grader... Nu är våren här och hälsar på. Jag hoppas bara att den är här för att stanna, så jag hälsar våren välkommen.
Jag såg på kommentarerna att vår kära Oskar har hälsat på. Du skulle verkligen älskat detta, men du måste ju som många andra gå i skolan och utbilda sig.
Challe, snöängel, ja, visst är jag en klippa på det, och vad det gäller Janne "ont i kroppen" Andersson så gör han ett lysande jobb som frilanserande fotograf för denna blogg i backen. Jag oroar mig lite för honom om sanningen ska fram, tänk om han väljer att skola om sig och börjar jobba för aftonbladet, expressen eller dagens industri som fotograf vad händer då i vår verksamhet? Den är en fråga som vi hoppas slipper svara på.
Nåå, kära bloggläsare, som jag förstår så är ni nu nyfikna på lite bilder, så det är väl dax att lägga upp några.










Myrstack - Länk (jag ogillar verkligen myror)


Uppdatering, 27 grader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0