Siste skiddagen.

Nu är det sista skiddagen och ungdomarna är redan ute i backen för att köra så mycket dom kan av tiden som är kvar. Av att dömma av Albins förvirring så blir vi personal lite oroliga. När han har satt på sig sina pjäxor så märker han att han inte har några skidbyxor, sedan ramlar han och slår rumpan i, sen när han väl ska iväg så ser han att det är Eves pjäxor han har, vilket kaos, underbart.
Hur är dagen uppbyggd?
Vi sa till ungdomarna att kl 12:30 ska vi ses nere i Tranan, restaurangen, för att äta en buffe. Sedan så beger jag mig upp för den låååååååånga backen medan ungdomarna får åka den sista tiden som är kvar. Vad det gäller kvällsmålet så serveras det korv stroganoff ala carté och framåt kvällen så blir det att slappa framför tv med chips, popcorn, läsk, godis, om inte alla somnar tidigt som vanlig ordning.

Tranan

Kommentarer
Postat av: challe

Skulle behöva matlåda nästa vecka...Fixar ni hem lite från buffén????:-D

2009-04-04 @ 10:02:39
Postat av: Oskar

Hej alla stora och små ungdomar. Jag har följt eran blogg men har inte skrivit någon kommentar än, så jag tänkte jag gör det nu. Hoppas ni får en trevlig kväll och en snabb och smärtfri resa hem. Albin, sånt där händer mig också när jag fått för mycket frisk luft. :)



saknar er

/Oskar

2009-04-04 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0