Ömma fötter och värk i kroppen.

Bip bip bip hör jag långt bort men snart kommer jag till insikt att det är min väckarklocka som ringer. Snabbt reser jag mig upp för att slippa känna hur trött jag är, för om 30 minuter ska frukosten vara färdig. Men det som får mig på bra humör är när jag tänker att jag har nu möjligheten att gå att väcka alla ungdomar på mitt sätt *underbart* Vi pratar inte om att jag ska sätta mig bredvid dem i sängen och försiktigt väcka dem, utan här pratar vi om ett sätt som kanske inte är så roligt att bli väckt på *ler*

Just nu så håller alla på att springa omkring här i stugan för att hitta sina saker, en vante här, och en strumpa där. Liften öppnar nu och då vill dom vara där, jag förstår dem.
 
Väderprognos nu är 4 grader och solen står högt.

Bilder






















Kommentarer
Postat av: Malforsgården

Åh vad härligt ni verkar ha!!!

Här i Ljungsbro har ungdomarna fått vårkänslor och mycket händer. Skateparken har besökts flitigt av såväl ungdomar som nyfikna fritidsledare och kanske en och annan NÄPO...;-)

2009-04-03 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0