Matlagning

Matlagning, ja, det verkar som det är det jag kommer göra under denna resa, förutom blogga *s*. Att blogga kanske ska bli mitt nya jobb, men hur stimulerande är det i längden. Vissa hävdar att jag har för mycket spring i benen för att sitta still, men ibland så blir jag förvånad själv. Hur som helst så har jag redan satt igång med maten som skall serveras kl 19:00, och denna gång blir det Chili con carne för hela slanten. Nu är det inte så att jag har den matkunskapen så att jag vet hur man gör, utan med hjälp av Felix kryddmix så löser det sig.

Ser att Dawe har hittat hit, underbart. Måste fråga, känner du dig inte lite sugen att åka? Kommer du ihåg sist vi var iväg med annat gäng ungdomar från Malforsgården, tror det är 5 år sedan. Fortsätt följa denna blogg och bli uppdaterad om vad som händer.

Bilder kommer här!!



Makaroner och köttbullar till lunch


Middagen är redan igång!


Min nya arbetsplats!

Det är bra att besöka Mc och ta extra salt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0